Tapetning

Nu är väggen färdig! Jag började kl 21 nu ikväll, med en liten dam som inte ville somna! Pjuh!
Fast det ser inte vidare bra ut på kort, hmm..
Igår kväll fick jag upp den enfärgade tapeten vid "datahörnan" oxå, så nu är det lite mer "harmoni" i rummet.
Nu fattas bara nya möbler, lite tavlor och växter;)


Dagarna i bilder...


Tack för min fina matstol! Nu kan jag äntligen sitta med, vid matbordet!
Idag fick Majken smaka lite potatis med smör och tuttmjölk. Hon åt några skedar och grimaserade lite, men de blev ingen stor succé, som förra gången:) Jisses vad stor hon ser ut på kortet!





...Titta på tv med syrran är kul!
,


Thea och William är väldigt bra på att mumsa FIKA!
Vi hann åka två åk med bobben, sen ville dom in och fika! (eller var det vi vuxna som var mest fikasugna?!;)
 

... Och sen leka såklart!


mja.. Vi har gjort massor dom senaste dagarna.. Tyvärr har jag blivit slöare på att ta kort på allt!
Fastän jag fick ett nytt objektiv av K. MED autofokus!

Nej, sängen NU! Godnatt!
 


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Jaså var det så många nya grupper.. Arvid ÄLSKADE det, han skvättade hejvilt direkt han kom ner i vattnet, såå roligt :-).. Han var helt klart den vildaste ungen men jag hade inte förväntat mig annat heller :-).. Vad tyckte Majken då? Kram

2010-01-27 @ 09:30:38
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Linnéa Lammunge

Oj vad fint det blev!

ååh.. nu blidde jag avundsjuk

2010-01-27 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0