söndagskväll

Diskmaskinen urplockad? -Check.
Leksakerna undanplockade? -Check.
Tvättmaskinen tömd? -Check.
I med en ny omgång tvätt? -Check.
Skötväskan påfylld? -Check.

Idag har jag och Majken varit på babysim! Det verkade kul, tiden gick ju så snabbt och vi badade bara 15 min, nu första gången. Men jag ser fram emot söndagarna framöver, tror jag Majken gör oxå=)
Nu vägrar hon somna. Hon är gasig i magen. Troligtvis för all lök jag ätit. Att jag ALDRIG lär mig!! Jag har trots allt ammat i 14 månader nu totalt. Det är väl inte för mycket begärt att få äta lite lök när jag är så snäll och ammar. Hur mycket hon vill..men men..

Nu börjar Kristoffer snart springa runt här på nedervåningen för att hålla Majken nöjd och tyst.. Thea ligger uppe och sover sen kl 19.. (Som tur är vaknar hon inte längre av Majkens skrik) Hon somnade sittandes vid matbordet, skalandes på kritor när K såg att hon helt plötsligt la ner huvudet mot bordsskivan...haha. Då var hon nog slut efter en dag hos mormor och morfar:)

Imorgon är jag på hugget, Kanin!! Hela veckan förresten!:)

Nej. Nu ska mina fötter få sig massage. Imorgon går vi iväg på Öppen grupp på församlingsgården på förmiddagen. Leka lite och träffa lite kompisar!


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Hej! Går ni inte i våran grupp på babysimmet?? Trodde ni skulle det jag :-)

2010-01-25 @ 19:41:32
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0