sista söndagen i månaden

Fia åkte precis hem härifrån. Vi har ätit pizza och jag har färgat hennes hår ännu lite ljusare. Det var kul att ha en mellansyrra som var med och hittade på grejer förut, men den tiden är väl förbi;)

Jag la Thea strax innan 7 ikväll för hon var helt slut efter ännu en fullspäckad dag.
Majken och jag var ju på babysim idag, så då badade Thea och K med Hanna, William och Wilma(?!) och hennes mamma i äventyrsbadet under tiden.
Vi hade ingen riktig tajming på babysimmet idag. Majken åt precis innan vi skulle börja bada och då hann maten inte riktigt "rinna ner" så hon la av en rejäl kräka över hela mig i plurret. Det var bara att gå upp och torka av allt, men jag är iofs nöjd sålänge hon inte bajsar i vattnet!:) Efteråt sov hon till sex så jag blev till slut tvungen att väcka henne! Inte kul om hon vänder helt på dygnet.
Vi har haft en mindre släktträff idag oxå. Min mormor, morfar, farmor och farfar åt lunch hemma hos mamma o pappa. Alltid trevligt att vi kan träffas alla så pass ofta!

Imorgon kanske jag tar med mig tjejerna till församlingsgården på förmiddan om vi vaknar någorlunda tidigt.. Vi ska hämta skåpet jag köpte på pingstkyrkan oxå.. haha. Så fort jag får hem det ska jag trolla med lite vit färg och se om jag kan snygga till det lite! Jag är pysselsugen:)

VARFÖR stör jag mig på Agneta Sjödins gråa hår!??! herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0