mitt i natten

Lillasyster Sofia brukar kläcka ur sig roliga och ganska puckade grejer ibland..
Men hon är ju blond oxå så hon kommer ju undan med det mesta;)
Nyss var hon och en kompis iväg med färjan till Åland. När hon kom hem frågar farmor henne om man fick gå av båten ett tag, då båten stannade.
Sofia svarar: -Öhh.. Jo. Man fick kliva av i Köpenhamn om man ville.

Och ikväll fick Majken ytterligare ett smeknamn.
Fia -...Jag tror jag ska börja kalla henne för Minken.. Aaa.. Liksom, Minna och Majken.
Det blir ju Minken!! Öhh.. Va e de förresten?!
Inte ett fint smeknamn iaf:) haha..


Nu har jag diskat kastruller, hängt tvätt och gjort snyggt överallt och så vaknade lillskruttan precis, Så nu är det nog bäst att gå upp och lägga sig och fungera som snuttis/kossa ett tag.. Sen ska jag banne mig orka lägga över henne i sin EGNA säng så hon vänjer sig!

Imorgon har vi lite fix att uträtta, Thea´s grupp och jag ska kika på tapeter ännu en gång :s
Måste bara skriva att jag älskar ju min Kristoffer! Världens bästa! Jag skulle inte byta ut han för någonting i världen! (men de är klart.. Blir Lasse Berghagen singel så kanske;)
Nej nu måste jag sluta larva mig!! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha minken:P gud vad sött

2010-01-19 @ 12:13:49
Postat av: kanin

hahahahaha.. minken... hahaha. va fint!

2010-01-21 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0