Majkens dop 9 jan








Tack ALLA som kom och förgyllde Majkens dopdag!
Och tack för alla fina presenter. Hon fick så mycket fint!
Och tack igen faster Eva, som har fixat dukningen och dekorationerna så tjusigt;)



Nu har vi dopet avklarat också! Känns lite tomt nu när jag inte har något att planera till längre:)

Imorgon är det måndag igen och det ska bli såå skönt!
Jag har riktigt dåligt samvete för Thea när vi bara har varit inomhus pga av det kalla vädret. Hon klättrar på väggarna och gnäller konstant.. Men imorgon blir det en tripp till Villgott och kanske badhuset;)
Kyrkans grupper har inte startat än, så det är lite trist.

Majken fick en plats till babysimmet som börjar den 24 jan. På söndagar ska vi "simma":)
Visst måste man väl få använda Liberos engångs badblöjor??
Dom har vi ju använt tidigare..hmm

Jag börjar bli lite sugen på en Borlängetripp också!
Tror vi tar tåget! Eller vad tycker du Fia??;) Det tycker nog Thea är kul iaf!
Mina auktioner på tradera är uppe i 3726:- På pricken. Då måste jag ju få handla lite nödvändiga kläder till tjejorna..hehe..

Idag tog vi förresten dopkort på Majken. I morfars dopklänning, så fin! Blev jättebra..
Så slapp vi gå till fotografen och betala dyrt.




Och nakenfis-kort;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tar tåget till borlänge! :)

2010-01-11 @ 22:06:24
Postat av: gammelfaster

Tack för ett jättetrevligt kalas!

2010-01-12 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0