Majken 3 månader

Idag blir våran fina lilla Majken 3 månader!
Hur sjutton gick det till?!
Hon hänger med allt mer nu och är fortfarande vääldigt lugn och nöjd. Hon har ärvt det "norrländska lugnet" hävdar Kristoffer..haha..
Hon har väldigt stort "snuttbegär" men vägrar fortfarande napp.. Det får väl vara så:)
När Thea tittar på henne när hon ligger på golvet eller i babysittern skiner hon upp som en sol!
Man ser verkligen hur hon studerar storasyster när hon far runt som en virvelvind runt om henne.
Sorgligt nog är den där första "nyföding-tiden" förbi..:(



Och dopet är på lördag! Få se om hon får plats i dopklänningen;)
Namnpapperet blev till sist ivägskickat.
Stella Majken Wilhelmina,
ja.. kärt barn har många namn eller hur var de nu;)?

Imorgon har vi mycket planerat. Simma, handla, ringa om dagisplats och massa fler saker..
Jag har fixat all tvätt och dammsugit hela huset idag så jag slipper börja morgondagen med det iaf!

Nej nu ska jag ta med mig lilltjejen upp och sova! Hon är vaken fortfarande och är lite orolig i magen.. De är jag som har ätit både massa lök och räkor. Fy mej!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0