Lugn måndag...

I förmiddags åkte vi iväg till Villgott så Thea fick busa. Det är ju fortfarande ganska kallt ute och vi har snart gjort allt man kan göra inomhus. Imorgon hoppas jag på liiite varmare väder iaf. Jag saknar att kunna gå och handla och inte behöva krångla in barnen och oss i bilen om man ska någonstans..

När vi kom hem åt vi lite mellis och Thea sprang och drog mig i kläderna och skrek -PIPPA PIPPA!! Hon ville titta på Teletubbies..hmm;) 

Nu har vi precis tagit ett bad, alla tjejor. Majken ammade jag till sömns uppe i våran säng efteråt, så då skyndade jag mig ner för att laga lite kasslergratäng. Och så har K skruvat ihop Majkens nya TrippTrapp-stol hon fick i doppresent. Tänk att hon snart kan börja äta! Min lilla pluttbebis?!

Om en timme sitter jag bänkad framför "Familjen Annorlunda". De e grejer de!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0