Lördag

Mommo har varit i Stockholm med Linneá och Jonny idag och kom hem med så fina t-shirtar från POP till tjejerna!
Jättefin "aprikosrödorange-korall"-färg med pyttiga blommor:) Så nu måste jag leta koftor som dom kan ha till!
En i stl 92 och den andra i stl 80..haha..



Helt sjukt! Jag har hållt igång och dragit runt med tjejerna hela dagen och jag har inte ens liiite ont i huvudet!
Har jag vant mig helt i tvåbarnsmammarollen nu??;)

Imorgon står det babysim på schemat. Thea och pappsen ska bada i äventyrsbadet under tiden!
Sen vill jag ju iväg på loppisen en sväng före, men jag vill ju inte gå själv.. Och så skulle Thea och Majkens gammelmormor och morfar komma. 

Nu gnäller Thea uppifrån sitt rum igen! Vad jag vet så är hon bara snorig och täppt i näsan,
men de måste vara nåt mer så gnällig som hon är..!? 
Nee.. Lika bra jag slutar kämpar emot alla barn som inte kan sova själv och går upp och lägger jag med!!
Godnatt!


Kristoffer, jag ÄLSKAR dig! Blir lite snurrigt i huvudet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0