Håll i er!!

Efter lite drygt ett år utan någonstans att hänga av sig ytterkläderna i hallen fick vi äntligen tummen ur!!!



...Och det bästa av allt! Jag har gjort den själv, så nu fick jag den exakt som jag ville:)
Vi ska byta ut ytterdörren och sätta upp vit panel i hallen, så det är prio ett i sommar.

Idag beställde jag några rullar beige tapet till vardagsrummet. Fondväggarna ska BORT!
Och sen två rullar med rosor, (som på bilden nedan fast beiga) till sovrummet. Just nu har vi ju Thea´s rosa Sandbergs tapeter.. Fina, men inte så upphetsande..;)


Kristoffer började jobba ikväll, så nu har jag hela härliga helgen att se fram emot..haha..
Imorgon är jag lite sugen på att simma några vändor.. Får se hur de blir..
Nu får jag inte skriva nå mer för minsta lilla knölfian!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint! :)

2010-01-22 @ 10:13:02
Postat av: Jeja

Du gjorde en likadan hatthylla som jag gjorde för en massa år sen :) Det är bra då känner sig lillebror som hemma :)

2010-01-22 @ 10:47:16
Postat av: Linnéa

Vad fint, nu slipper vi slänga kläderna i en hög:D Hälsa minken

2010-01-22 @ 13:24:59
Postat av: Emelie

Hih, lika hylla som vi har exakt!!

Som jag gjort själv, fast vi har svarta hängare!! :)

Och tre bruna korgar!!

2010-01-22 @ 15:18:06
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0