BOKTIPS!

Ett boktips! Bästa barnboken vi läst hittills!
Thea älskar alla Vem- böckerna av Stina Wirsén. Finns flera olika. Bäst gillar hon "Vems mormor" när kusinen kräks..haha. LÄS BUMS!



Majken gillar den också;)
Varje kväll läser jag för båda barnen i sängen. Jättemysigt!
Och resulterar alltid med detta..

 
Dom somnar på 5 min när dom får ligga intill varandra..
Kruxet är ju bara att man törs ju inte lämna dom ensamma såhär, så det gäller att vara smidig när man lägger över Majken i sin spjälsäng:)


Idag kom äntligen nya objektivet till kameran, så nu blir det fin fina bilder igen. Och INTE suddiga! Jag mitt klantarsel tappade ju kameran ett X antal ggr i golvet, såpass att "zoomen" gick sönder..grr.. Perfekt att vi fick det innan dopet på lördag iaf!
Nu väntar jag bara på min marsipan o bakgrejerna jag har beställt. Paketet skickades idag, så jag hoppas verkligen på att få det imorgon!! Men jag har noll fantasi vad jag ska ha för motiv på doptårtan-..hmm..

Idag har vi lunchat med Hanna och barnen! Så trevligt så! Det är ju fortfarande kallt ute, så vi avvaktar med våra barnvagnspromenader och mitt nyttiga liv ett liiitet tag till..haha..

Nu ska jag passa på att rensa bland alla foton vi tagit så jag kan framkalla lite fler bilder!
Ha det bra i kylan!




Kommentarer
Postat av: Hanna

gud va söta!! :-) såg mysigt ut. ska genast införskaffa nån av dom där böckerna o prova

2010-01-08 @ 13:13:06
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket och vilka söta döttrar du har :)

2010-01-10 @ 14:57:24
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0