Badhuset

Idag har vi badat med Hanna och barnen. Malva premiärade och var lika nöjd som Majken i vattnet:) Thea och William skuttade runt, fram o tillbaka. Typiskt nog glömde jag kameran igen!! Efteråt åt vi lunch/fika sen en obligatorisk sväng in på Lindex haha.. Det är så skönt att jag har någon att handla barnkläder med, som till och med handlar MER än mig=D
Linnea och Jonny var också med och badade. Dom skulle vara med och vakta Thea, men sämre barnvakter får man nog leta efter.. Dom har bara ögon för varandra. Men dom är snart nere på jorden dom oxå..haha

Bägge skruttarna sover uppe på övervåningen nu så jag och K ska mysa. Med ett äpple kanske?! Det är nog det godaste man kan hitta i vårat kök just nu..hrrm


Kommentarer
Postat av: hanna

Ha ha men kläderna var ju sååååå fina =) så kul att köpa när de är nya o frächa kläder som precis kommmit in =) Tack för en trevlig dag!!!

2010-01-15 @ 10:00:27
Postat av: Linnéa

äh.. snart kommer vi ner for a while

2010-01-15 @ 12:28:29
Postat av: elin

Jo dom var riktigt fina, men jag var upp och bytte Theas set idag!..haha Tack själva!

2010-01-15 @ 13:35:59
Postat av: sabina&benjamin

Hahaha =) Ja varför inte, lika bra att skaffa alla på en gång, visst? ;) 2 räcker nog här.. men kanske en sladdis om 10 år eller så..:)



Tack så mycket :)

Vi har Olivia.. och blir det en kille endå blir det nog en Albin :D

2010-01-17 @ 02:29:18
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

Hej! Är det sant? Jag vill mer än gärna ha den om du inte ska ha den kvar?? :-D

2010-01-17 @ 20:53:36
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0