5 jan och iskallt

Jag tittade på termometern när vi vaknade imorse. Inne 14,6 och ute -27.. halleluja!
Nu har jag brassat på elementen så nu har vi iaf 19 grader inne..
Någon som hade det ännu kallare imorse?

Imorgon fyller Thea 2 år! Hon blev helt förskräckt när hon fick syn på sig själv i tidningen nyss
-Meeej Thea däääj, sa hon hundra gånger och pekade på bilden å skrattade. Få se vad hon säger imorgonbitti, när vi väcker henne med tårta på sängen och sjunger?


Idag ska jag handla, göra iordning tårtan till hennes kalas och förbereda maten.
Och slå in hennes paket, och lägga ut fler grejer på tradera.
Jag är heeelt fast i tradera! Jag la ut mina Haglöfs skidbrallor igår som är uppe i 700:- redan! Då blir man glad:) Hahaha.. Det var nåt pucko som skrev och frågade; Hej! Jag är 173 lång passar dom??
Öööh.. Vad svarar man liksom??!

Nu blev det helt plötsligt lugnt här på rönnvägen, så jag börjar med att svänga ihop tårtan:)
Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0