1 jan 2010

Va konstigt det kändes att skriva 2010.. Jag hade precis lärt mig skriva 2009.
Idag, årets första dag spenderade vi i Hagge hos faster Eva och kusin Joakim. Vi fick en jättegod buffé, (som alltid;) men nu tuggar jag tuggummi frenetiskt för att dämpa vitlökssmaken i munnen lite grann! Varför uppfinner ingen ett supertuggummi som trollar bort den direkt??!

Nyårsafton då?.. Jo, vi skippade nyårsfesten hos Karin och Totte. Thea var hängig och varken jag eller Kristoffer var sugen på att "gå ut" och fixa till oss, så vi tog det lugnt hos farmor och farfar, tillsammans med Eva. Åt lite mat, sen vid 21 åkte vi till mamma, pappa och Fia och la pussel(!?)
När vi kom dit öppnar mamma dörren med svart långklänning på sig och pappa kavaj. Fia var oxå finklädd..hmm.. Dom "kände bara för att klä upp sig" fick vi till svar hahaha..
Vid tolvslaget skålade vi i.. Ingenting. Drinken innehållande juice, champis och grenadine var uppdrucken för längesen. Sen konstaterade vi att vi har blivit nykterister och väldigt tråkiga..haha..





Nu har jag beställt färger, marsipan och sugarpaste till Theas 2-års tårta!
En Hello Kitty tårta tänkte jag göra (om jag har tålamod vill säga..=s)
Men jag återkommer med en bild om jag lyckas!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni har väl inte blivit tråkiga!

Ni har blivit en familj, då får man vara lite tråkig, fast inte jämnt =)

Tycker ni alltid har nått skoj för er..



Kul med hello kitty tårta! =)

2010-01-02 @ 11:45:49
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0