Vi är hääär nuuu!

Jupp! Vid sjutiden nu på kvällen cruisade vi in i den ena stugbyn efter den andra. Vi är i Sälen nu. Resan hit gick väl sådär... Vi hade ju planerat att barnen skulle sova hela vägen efter deras babysim haha.. Tji fick vi:) När vi hade passerat Vansbro vaknade Thea och började sjunga.. I Äppelbo vaknade Majken. Sen hade vi fullt sjå att hålla henne nöjd tills vi kom fram till Malung. Håhåjaja.. Vi stannade för en korv i baguett och Thea rev runt bland hyrfilmerna på OKQ8. Majken snuttade och var hur nöjd som helst. Allt var frid och fröjd tills vi skulle packa in oss i bilen igen..  Skrik och panik! Jag bröt mot alla mina regler bara för att få tyst på dom.. Thea fick kladdigt godis, dricka och Kristoffers iphone(säg inget!!), Majken fick plocka fritt med en halv påse majskrokar=O "Vi hade i allafall tur med vädret-feeling".

När vi hade packat in oss i stugan skulle vi äta tacos. Efter två krossade vinglas, en kraschad elvisp och en utspilld mugg med socker har vi nu ätit klart. Linnea, Fia, Thea och Majken sover. Kristoffer och Jonny tittar på hockey. Och jag ska tradera lite...

Imorgon kommer vi vara fulla av ny energi! Finns ju så mycket aktiviteter här att vi inte vet vad vi ska börja med! Thea ska testa slalom, längd och skridskor. Ponnyridning, isgokart, bio, äventyrsbad..


Kommentarer
Postat av: Eva 27

Gud va jag blir avis. kommer ihåg allt kul jag gjorde med Maggie och Jocke!

2010-03-01 @ 00:02:09
Postat av: Hanna

hihi lät som en resa..vi ska snart åka 50 mil enkel resa, får se hur de går för oss då! ha en trevlig semester..

2010-03-01 @ 12:43:03
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0