semmeldagen

BORLÄNGE idag!! Vi fick en massa viktiga och bra-att-ha saker köpta:)

* Bilbarnstol till Majken, blev en Acta Graco Cosmic till perfekt pris!
* Gympaskor till mej (moget de lät då)
* Hela familjen fick nya byxor och Thea och Majken varsin vårmössa och någon tröja,.
* Knoppar från Indiska till skåpet jag har målat vitt.
* "Minitoasits" till Thea. (Som hon vägrade testsitta på)
* K chippade(?!) sitt WII så han kunde börja spela sitt Super Mario Bros. (Så nu vet jag vart jag har honom inatt)
* Dopgåvan till lilla Malva fixad.


Tack för trevligt sällskap Hanna! Att ni står ut med oss gnällsippor;)

När vi skulle åka hem somnade Majken direkt i bilen. Perfekt!, viskade jag och K till varandra. Då började Thea gapa å skrika! AJ AJAJAJAJAJAJAJAJAOOOOOOAOAAAOAOHHHHIIIHIIIIHIIINÄÄÄÄ i långa haranger.. Nåt nytt hon har börjat med när hon har tråkigt. För när man har ont får man ju uppmärksamhet ellerhur!??
Efter 5 min obotligt skrik från Thea tröttnade Majken på hennes gnäll och vaknade. Så avlöpte dom varandra hela vägen hem. Jag vet inte nå hur man ska göra liksom.. Stanna? (men då får man sitta inklämda i bilen, mitt ute i tomma intet på nån avfart tills det är dax att åka igen, å då blir det ju lika skrik och panik igen:O) Höja volymen? Men då tänker jag på dom små stackars öronen.. Nä det är då jag vill ha en såndär liten önskeknapp att trycka på och VIPS så sitter man hemma! Mätta, nyduschade och lagomt sömniga:)

Ja önska kan man ju.. Inte en ENDA semla har vi ätit idag heller, fastän semlorna riktigt flööödade i alla cafeér och mataffärer. Vi tog kalorierna på Max ist;)


...Å Knin! Raclette är nåt hopkok av en massa saker och OST man steker på en litet stekbord, direkt på köksbordet. Fast jag har blivit jäkligt äcklad efter att ha ätit det 3 dagar i rad bara för att få slut på resterna haha.. Vi och hela huset STINKER stekos..haha..

Gudnajt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är väl inga problem att stå ut med er, det är alltid trevligt att hitta på nått med er =)

2010-02-17 @ 08:16:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0