REKORD

Var nyss in på "mina sidor" på Vb-Energi och kikade på vad nästa elräkning kommer ligga på..
4626:-.

Så till er som funderar på att flytta till hus. Skippa det! Det är BARA kul på sommaren;)
Någon mer som fick en saftig räkning denna månad??




Idag har vi varit iväg till Lillkyrkan på "utegrupp". Vi gick iväg till en pulkabacke och fikade. Jag, Thea, Majken och 2 fröknar.. KUL! nej.. ENSAMMA IGEN!
Jag som sa till Thea innan vi åkte hemifrån att vi skulle till Lillkyrkan och träffa massa kompisar och åka pulka! Vad ska hon tro när de är tredje gången vi är dom enda som kommer och inte en enda kompis att leka med!?:(
Jaja.. Vi kommer fortsätta gå dit så får vi se om de kommer fler nästa fredag! Klockan halv 10 är det om nån mer är intresserad iaf.







Efter det träffade vi faster Eva och lunchade på Akropolis och fika på engel! Trevligt!
Nu ska jag sätta mig brevid K och Thea i soffan och mysa å försöka smälta elräkningen..haha!
Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Åhh fy satan... Vad har ni för värme/el???

2010-02-05 @ 18:15:19
URL: http://19mamma86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0