Måååååååndag

Värsta slöa dagen vi har haft idag! Varken jag eller Kristoffer har haft någon lust att gå ut när de är såhär kallt ute, usch.. På förmiddagen åkte vi iofs upp till församlingsgården och lekt lite. Thea pärlade lite armband och målade " våttivått"(?!) som fröknarna kallade det för. Man blötte nåt speciellt papper med vatten innan man målade med vattenfärg.. Blev ju spännande..haha. Sen åt hon pannkaka.
Vi åkte hem och lagade lite lunch och sen slappade vi framför tvn hela familjen. Vilken chock när vi vaknade och tittade på klockan som visade 17.00. Ojoj.. Imorgon måste vi hitta på något roligare. 

Nu ser jag fram emot femmans nya program Dejting in the dark.. Fan va kul..haha.. Och Desperate Housewifes! 2 mars startar en ny säsong har jag för mig??

 Vad tycker ni? Är dom nå lika??:)


Förra veckan passade vi på att fynda blöjor på Willys till våra pruttapor:) 2 paket för 100:-
Då var fyndiga Elin i farten såklart. Så nu har vårat redan trånga badrum fyllts med 16 blöjpaket...




Kommentarer
Postat av: knin

Dom är lite lika på vissa sätt men jag tycker inte att som är så lika alls egentligen. Fast det ser man nog kanske inte riktigt än.

2010-02-24 @ 10:57:18
Postat av: nenna

Jag håller med kanin. Vi väntar ett tag och ser om dom blir mer lika varandra

2010-02-24 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0