Hjärtans dag full av sol

Oj vilken dag. Det har gått i ett fastän det är söndag! Och en sån vacker dag dessutom!!
Jag och tjejerna startade dagen med en promenad över till mamma och pappa. Thea satt och tjurade på boben.. Solen sken rakt i ögonen på henne:) Tillsammans åkte vi ut till stugan en sväng och lekte utomhus. Thea o Fia hade kul med den lilla lilla sparken. Majken fick tutta utomhus i min famn. Hon somnade så skönt med solen skinande på sig, den riktigt värmde:) Det måste väl nästan vara det enda solsken hon har fått på sig sen hon föddes..
Påväg hem hamnade jag för långt ut på väggrenen vid ett möte och fastnade, men jag fick finfin hjälp så de löste sig snabbt! Tack o lov!
Så har vi hälsat på uppe på knutsbo och fått godaste kladdkakan:) Det är så kul och se hur dom små leker!
Efteråt var jag o Hanna duktiga och förbrännde kladdkakan (nästan;) Jag tar nya tag nästa gång, jag kom liksom av mig efter ett raserianfall på K..haha.. From nu packar jag mina väskor SJÄLV! Tack!
Nu på kvällen kom Linnea Jonny och Fia förbi. Vi har ätit raclette haha.. 90-tals mat de där:)


Nu ser jag fram emot tisdag för då har vi bokat in en Borlängetripp! Som jag har längtat!!! Majken ska få en ny bilbarnstol. Lika bra att passa på nu när de var rea. Och så SKA jag köpa nåt till mig själv och Thea behöver byxor.

Jag fick hjälp att mata Majken imorse...♥



Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Hihii, hulliga de små är.. :))

2010-02-15 @ 07:21:33
URL: http://19mamma86.blogspot.com
Postat av: Lill

Gulliga* Vart lite fel skrivet. ;)

2010-02-15 @ 07:23:59
URL: http://19mamma86.blogspot.com
Postat av: linnea

jag blev lite dugen på raketmat nu alltså.. mums

2010-02-15 @ 23:00:51
Postat av: knin

vad är raclette??

2010-02-16 @ 11:50:35
Postat av: Emelie

men vilka godingar:), så söta.

2010-02-16 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0