Fullt upp!

Nu har vi haft fullt upp hela veckan och träffat folk, så trevligt så:)
Vi kom nyss hem från badhuset med barnen.. Malva och William var också med. Efter badet blev det obligatorisk efter-badet-lunch på McDonalds:) Båda våra små troll blev så trötta att dom sover en stund samtidigt nu. Då passar jag på att gå loss med dammtrasan! Solen blottar precis ALLT damm!!
Hmmja.. Dåligt med bilder också.. Jaja.. ikväll hörde jag talas om myskväll med chips och dip med siss:) Fast känner jag henne rätt hinner hon banga ur.. Får se då!
Nu vill jag iaf ha MERA vår! Gud så härligt i vår och sommar, när man kan gå ut i lekparken här utanför med bägge barnen och busa! De blir grejer de:)
ne nu ska jag hjälpa min karl att städa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0