Fredagsmys?!

Idag har jag och Thea städat på förmiddan. Golven skulle dammsugas och sen moppas. Hon fick en egen trasa att torka med. Det förklarar väl det mesta.. VATTEN ÖVERALLT! Vi fick gå runt med en handduk på golven för att få upp de mesta. Thea hade kul iaf. Och så kanske hon lär sig nåt av att få vara med och hjälpa till. Fast de där med att krama ur trasan brydde hon sig inte ett dugg i;)

Klockan är 18 nu och båda tjejerna sover.. Det blir en härlig kväll;) Vi skjutsade pappsen till jobbet nyss, och nu ska jag försöka få ihop lite fredagsmys. Thea har redan ätit upp sin godispåse haha.. Fast de är nog lika bra. Annars blir hon speedad av sockerkicken senare på kvällen.

Thea hälsade på M och M´s lilla kattunge. Det var en upplevelse=D







Längtar till SÄÄÄÄLEEEEEEEN nu!!!! Det ska bli så skönt med lite miljöombyte! 4 dagar med mina käraste syrror..Hrrm.. Får se hur länge vi håller sams hehe.. äsch då, jag ska vara snäll tror jag.
LINDVALLEN here we come!!

Ne nu måste jag väcka brudarna. Majken ska få smaka köttfärssås och spagetti ikväll:) Kladdfian slukar all mat jag har gett henne hittills, så det känns skönt.

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: knin

Haha Thea ser verkligen överlycklig ut när hon håller i katten

2010-02-19 @ 21:07:34
Postat av: linnea

du SKA vara snäll

2010-02-20 @ 00:08:03
Postat av: lillfia persson

jag håller med linnéa!!!!!!

2010-02-21 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0