Göööötebååååj

Vi ska gå på husvisning! Bara för att konstatera att vi har det bra här hemma;) Och det är faktiskt Kristoffers idé..

Några krav som ska uppfyllas har jag ju innan jag skulle gå med på att flytta. Huset MÅSTE ha en tvättstuga. Och en STOR hall. Och inte ligga för långt utanför centrum:) Grejen är bara att om två år har vi betalat av topplånet på huset vi bor i nu och då kommer vi ju bo väldigt billigt. Hmm. Det tåls att fundera på..

Detta hade vi tänkt kika på:http://www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pageRefId=37&ObjektID=611822
Lite dyrt, men att titta går ju!

Nu kom Thea och sa: Mamma, jag vill till Göteboj!!
Jag: Men..Vad ska du göra där?
Thea: Jag ska "funga"=sjunga!
Och så börjar hon nynna: Ja äää i Gööötebooooj, ja äää i Götebooooj..
Hmm..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag som trodde för en sekund att ni var

på väg att förflytta er hitåt när jag läste

rubriken+husvisning. Attans då, synd för mig!

Lyx med avbetalat topplån, vi har dock ett

tag kvar....

2010-08-27 @ 17:41:19
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: =)

fyfan vilket (ursäkta) fult hus. då bor ni ju 100000000000 ggr finare och mordenare nu, OCH nära till centrum , Elin. Hoppas du driver med oss ;)

2010-08-27 @ 18:30:20
Postat av: Nenna

Erkänn det är bara för att det var bubbelpool i huset:P Nejdå. men det skulle gå att göra jättefint på övervåningen med det där snetaket=mysigt.. Köket och notgården var ett litet minus. Men det såg fint ut. Flytta nu?! :D Kom hit sen och kolla på vårat sovrum, det blev så fräschigt och myyyysigt. natti

2010-08-27 @ 23:07:27
Postat av: Sara

Ett typiskt "mormorhus" men shit vad fint de går att göra om man ser mellan fingrarna lite. De ser inte fint ut nu, men man kan se hur de skulle kunna bli. Vad tyckte ni då?

2010-09-02 @ 22:55:27
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0