Det här är mitt liv, jag lever min dröm

Tack för all uppvaktning idag! Och massa fina och braiga-att-ha presenter:)
Å pappa kom förbi imorse med en smarrig tårta och nybakta frukostbröd från Bk´s och en stege!
Man MÅSTE ju ha en egen stege när man bor i hus:)
 
Jag har ju trott ett tag att jag är 22, så jag känner mig inge äldre direkt:p
Jag har ju hunnit med en massa i livet redan;)
Jag flyttade hemifrån till min dåvarande pojkvän när jag precis fyllt 15. Efter 3 år tog det slut pga en viss Kristoffer;) och sen har det gått i en rasande fart. Jag blev gravid. Jag tog studenten. Vi köpte hus. När Thea föddes var jag 19 år. Prick ett år senare var jag gravid igen. När Majken föddes var jag 21. Det låter som en gammal kass "direkt-ur-livet-novell" haha..
Men faktum är ju att jag lever min dröm:p
Jag kikade i en gammal "mina vänner-bok" jag fyllt i om mig själv när jag var 12.. Vad gör du om 10 år? Då har jag köpt hus med min pojkvän och har barn.. Jomenvisst!



Thea var trött efter dagis och tog sig en tupplur med syrran på em. Det var läängesen:)
Dom är så söta våra skruttar. Put your hands up in the air!!


Förövrigt är gick Thea sin fjärde dag på dagis idag. Förra veckan och igår fick jag sitta i personalrummet, men idag fick jag åka hem en sväng. Från 8.30 till 10 var det tänkt först, men allt gick super så fröken ringde hem till mig och frågade mig om jag ville komma och hämta henne 11 ist. Sagt och gjort. Meen. Nu börjar det dryga med att börja på dagis:/ Thea kändes lite varm nu på kvällen och har varit snorig hela dagen.. Blä. Känns ju lite tokigt att hon lär vara hemma nu i början, när hon skolas in.

Majken är så söt nu när hon går för fullt. Hon bara plöjer fram:-D


Å det kliar ju så förbaskat i munnen..








Kommentarer
Postat av: fia

jag har en vännerbok som du hade skrivit i när du va sjutton år, frågan va vad du skulle göra om du vann fem miljoner; köpa ett hus & skaffa barn.



ahaja, du har vunnit fem miljoner? ;)

2010-08-25 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0