13-14-15 aug

Helgen har varit toppen! Min familj (alltså mamma, pappa o systrar) verkar dock ha glömt bort mig.. Men va gör de när jag har min bästa Kanin och Kristoffer sin Totte??:D

Linnea sprang Midnattsloppet i Sthlm och tvingades se på en 26-åring dö:( Stackare.. Det är nog inte alltid bra att ta ut sig sådär i sån värme som det var då.. Men om man börjar känna sig snurrig under ett lopp, varför stannar man inte upp då??!

Kristoffer har jobbat heldagar både lördag och söndag, så jag har fått roat mig och tjejerna själv.
I lördags fyndade jag 3 par skidor till Thea på hammarbacksloppisen! Ett par slalom och två par längdskidor. Prislappen? 240:-. Å då var alla tre paren i riktigt fint skick. Sånt gillar jag..
Däremot gillar jag inte att båda loppisarna (Gammelgården o Hammarbacken) är på samma dag. Det är ju på söndagar man har tråkigt ju!?

Idag har vi som synes varit på plastparty:) Jag har sen tidigare inte en enda Tupperwarepryl tror jag, men nu har jag ett serveringsfat på ingång! 349:- och de svider.. Men okej då! Jag kanske blir helt såld om ett tag..
Helst skulle jag viljat ha köpt allt i katalogen men när man är van att shoppa sånt på IKEA för en tia, då blir jag snål..haha..
Karin köpte en ostkupa. Och försökte undanhålla för Totte vad den kostade haha..

Nä men om man skulle försöka lägga sig i tid då! Vi har nämligen ett födelsedagsbarn här på Rönnvägen 49 imorgon. Kristoffer fyller 32:) Shit va gammal han är!! Seriöst alltså! Men det är okej. Det märks inte. Å jag gillar ju äldre män haha.. Så länge han inte är tunnhårig.
Får inte glömma faster Eva som oxå fyller... 27 i år igen!

Nu ska jag planera för gocart och bubbelkväll! Eller blev de kryssning?? Det ser jag fram emot!!:)

Thea var kul imorse förresten.. Jag var sur på tjejerna för jag fick städa konstant efterdom.. Tillslut stannar Thea upp och säger irriterat; MAMMA, Jag är trött på dej!!! haha.. 
Om hon bara visste vad jag var på henne... Fast de var väl just det hon förstod;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0