gokväll

Det var väl ingen som trodde att jag skulle hinna knega ihop matbröd under tiden Majken sov middag??! Nee.. Inte jag heller;) Vi bakade alla tre, men vilket kaos!
Thea ÄLSKAR att vara med och baka. Det är ju jättekul. Men det blir liksom hundraelva gånger så mycket jobb för mig som får städa. Hela köket är fullt med klibbig deg och man kan nästan se fotspår på golvet...
Appropå ÄLSKAR. Det är Theas nya älsklingsfas. Ser vi en fin tröja på stan utbrister hon snabbt; Mamma, jag EEELSKA den! Ska vi äta glass. "Ja EELSKA glass, MYTTE glass! haha. Hon är en riktig dramaqueen!

Majken tar fler och fler steg:) Å så har hon kommit på hur man klättrar upp i soffan och Theas säng. Sen ramlar hon ner med ett dunk. Fyy.. Jag har alltid sagt att Thea var helvild när hon var liten, men nu måste jag nog säga att Majken är snäppet värre. Eller så känns det så för att det är två småttingar som virvlar runt i huset??:p

Imorgon kommer som sagt Theas fröken på besök men jag har helt glömt bort vilken tid det var!!=O
Minns iaf att de var på fm, så det är väl bäst vi håller oss hemma.


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga Majken! Och kul för er som får springa efter henne snart. :D De är kul med stor bak! :P Kram på er.

2010-08-13 @ 14:27:19
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0