titititititititititititisdag

En fullspäckad dag. Det har vi haft idag! Tvättat hundrafemtioelva maskiner med tvätt. Städat. Träffat Hanna o Malvisen på stan för en fika. Träffade hela släkten på stan förresten! Fyndade pyjamaser till tjejerna på Lindex för 29.50! Pöörfäckt!
Gick hem och plockade upp Amanda på vägen. Roger kom förbi. Fikade. Klippte gräset. Till sist en promenad med Amanda o Linnea. Thea låg i vagnen och sov. Hon är inte riktigt frisk, hon nog liiite feber fortfarande:(

Måste fixa ett pass till Majken inom dom närmsta dagarna. Oooom det skulle bli aktuellt att fly från Sverige. Det jobbiga är att man måste åka till Borlänge. Och BÅDA föräldrarna måste vara med. Sen tar det ca en vecka att få hem det. Men schysst att dom skickar hem det. Jättesnällt!!!:s

Fick mail om babysimmet och Theas minisim. Hon ska tydligen simma kl 08.30-09.00 på söndagar. Hur tänkte dom där??! NÖTTER!

Nu ska jag väl däcka! Fan att jag aldrig är trött på kvällarna!
Imorgon börjar K jobba eftermiddag..


Nu känner jag mig lite negativ, men jag kan ju inte vara på topp jämt:)

Kommentarer
Postat av: camilla

det går att beställa nå pappaer tror jag som den ene föräldern kan skriva på.

för det är inte så jävla rockigt att sitta och vänta i två timmar med småbarn som vi fick göra. =S

2010-08-11 @ 09:54:26
URL: http://livetmedneo.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja såg de jag med Elin, och tänkte desamma när ja såg tiderna för Minisimmet. Hade velat haft på em som sist. =/

2010-08-11 @ 15:32:56
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: Lill å Barnen

Hejsan.. Hoppas allt är bra med er?!

Här är det fullt upp..! Måste ta å ses snart tycker jag.. :) Kraam!

2010-08-11 @ 16:03:19
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi var till Borlänge i fredags & fixa pass (fick vänta 5 min). Finns papper på polisens hemsida att skriva ut som man tar med & då behöver inte båda föräldrarna vara med. Passen fanns att hämta ut i Ludvika tisdag kl 9.00, så det går snabbt!=)

2010-08-11 @ 21:10:22
Postat av: Elin

Tack för tipsen!:) Vart sjutton ligger polisstationen i Blge förresten?? Kan ju googa iofs:)

2010-08-11 @ 22:01:56
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0