Söndag

Igår kväll var vi på Eva´s 60-års kalas! Trevligt. Men jisses va många stockholmschica damer det var där! Alla hade botoxat sig och de fanns INGEN som inte var socionom(?!),psykiatriker eller nå annat viktigt;) Tack för igår alltså!

Kl 14 ska vi på meandiparty! Men innan måste jag hinna laga lite mat, köpa hårfärg och städa undan lite. Helgerna när Kristoffer jobbar 12-tim pass är det omöjligt att hålla rent och snyggt hemma! Jag känner att jag är påväg mot ett panikanfall då allt ser fördjävligt ut här hemma...

Sen har jag gjort det jag sa att jag aldrig skulle göra.
Jag köpte en begagnad bilbarnstol, en Britax Hi-way, på loppisen igår.. Vi ska ha den som extrastol i tex mammas bil, så vi slipper plocka i och ur våra vanliga! Vill inte ha henne på en vanlig "bilkudde" än på ett tag. Men stolen var ett fynd enligt mig iaf, sen kände jag igen dom som sålde den annars vettesjutton... Nu är tyget tvättat och hänger på tork, så nu ser den sprillans ny ut! Den var bara använd lite drygt ett år. Jag gav 950:-! Det var väl billigt och bra??
 
Tjejerna mår bra oxå!



Sist men inte minst!
STORT GRATTIS till Tindra som fick en lillebror i förrgår! Och grattis till Sara och Johan oxå såklart:)




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Vad göllig du är!

2010-08-22 @ 22:01:22
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0