Pyssel

Jag har nyss klickat hem lite höstnytt från H&M till hela familjen! Finns så mycket fint att jag blir helt koko:)

Tjejerna roar sig med att måla med vattenfärg! Nu har vi ju faktiskt två tjejer som vill måla! De är bra de, kladdigt å kul!

Man måste ju smaka på färgen oxå..hihi^^
Ser ni bissingarna i munnen? Som jag har väntat!
Två små pyttiga risgryn:)

Har jag sagt att hon går litegrann nu?! Det gör hon! Två-tre steg åtminstone:)
Men krypa "vanligt" kommer hon nog aldrig göra. Att stjärta sig fram funkar finfint!

Theas dagisfröken kommer på hembesök på fredag, hon som ska skola in henne på dagis alltså.
Nästa onsdag börjar hon. Kan jag erkänna att det känns konstigt? joo.. och lite onödigt... Men det blir bra ändå, när vi har blivtit vana tror jag!

Nu ska vi klä på oss och ta en promenad upp på stan. Thea, Eva o Sofia ska luncha på Macki donken. Och jag ska få rulla Buggan, weee! När vi var i Småland var de Nitron som gällde med alla grusvägar, men nuså!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag vet. Den är helt underbar, ångrar mig inte! Du ser helt rätt! Det är pärlspont och den var lätt jobbad och det blev bra resultat. :)

2010-08-10 @ 15:10:05
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: :)

den där lilla majken är det sötaste jag skådat på länge. ja, thea är söt hon också såklart. :)

2010-08-10 @ 20:30:37
Postat av: Sara

Härligt med färgg och kladd! Fingerfärg är kul. Tycker även mamma då. ^^

2010-08-10 @ 21:31:08
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0