Majken blir 10 månader idag!! Och det har ...

img_6807 (MMS)

Majken blir 10 månader idag!! Och det har kikat upp ett pyttelitet risgryn i hennes mun:) Om två månader har vi en liten ettåring..(och en tvååring;) Svårt att förstå:) Jag är sjuk och går på hostucin och Alvedon, å vi som ska åka ner till Småland!!:( Det är sagt att vi åker antingen imorgon eller på tors. Kristoffer är helt knasig av oro, han vill så gärna åka och träffa sina släktingar...imorgon kanske?? Hoppas..                             Annars har jag lånat hem en tapet till sovrummet som jag funderar på att klistra upp.. Ni kommer få tuppjuck haha.. Jag visar sen då! Nä. Nu ska jag inta sängen och hosta vidare. Fuck! Jag blir deprimerad av att vara sjuuuuuk. Blä!  Kram på er


Kommentarer
Postat av: eva27

Stackars Elin!

Skickar några snälla änglar, så du blir pigg och kry!

2010-08-03 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0