Hurry hurry

Vi var ju på Meandiparty igår!, Jättekul och dom hade fått så mycket fint i höstkollektionen. Tjejerna lekte med ungefär ALLA grejer inne på Thildes rum, Thea var i himmelriket:) Hon blev förälskad i Thildes hårblås..
En sån där OBH Nordica för barn. Så en sån har vi varit och köpt idag!

Thea har gått loss på mitt hår hela eftermiddagen.. Det är såå (aj!..bonk..) skönt;)

Observera mitt glansiga hår..hehe.. Willys billigaste hårfärg "Mood" kan jag rekommendera! 42.50/förpackning!

Neej. Nu måste jag skynda iväg och jobba. Kristoffer och tjejerna ska väl hitta på nåt kul under tiden:)

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Kul att hon hittade nått som var skoj =)

TACK för att ni kom

2010-08-23 @ 14:44:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi! En blivande hårfrisörska tror jag! :D

2010-08-23 @ 22:16:52
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0