Goddagens!

Idag fick Kristoffer följa med Thea till dagis. Jag och Majken tog oss en promenad upp till Linnea och Jonny på Högberget! Nu har jag fått sitta och titta på när Linnea gör sig iordning i en timme! Men om hon börjar bli klar snart så ska vi ner på stan och uträtta några ärenden!

Jag är riktigt sugen på en Borlängevända, men jag väntar på bonusen från Babyproffsen som skulle komma nästa vecka. Sen fick jag ju H&M bonusen igår!! "Tyvärr" hade jag bara handlat för 7800:- i år, så det blidde ingen guldbonus.. Kristoffer blev inte lika besviken som mig.. Han tyckte det var kanon:p Förra året handlade jag för lite drygt 12000:- haha..

Jag fyller 22 på tisdag! Vill bara informera er i tid så ni hinner köpa en massa presenter:)

Åh NO! Nu börjar Linnea klippa tygbitar till sitt lapptäcke! Bäst att dra med henne ut nu!

Snyggingar i repris


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, på tisdag kanske dom sätter igång mig. Vilken ära om bebisen skulle komma då. Grattis i förskott gumms!

2010-08-19 @ 18:56:38
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0