Födelsedag!

G R A T T I S   Ä L S K L I N G! ! !

Tårta till frukost är ju aldrig fel:)

Gratulanterna har droppat in tätt under dagen!
Kvällsmaten åt vi med Totte, Karin, Linnea och Jonny!

Totte var ju lätt gulligast idag! Han kom förbi med rulltårta till Kristoffer som han hade bakat själv på fm:)
HUR häftigt var inte det??



Kristoffer TACKAR ALLA för gratulationer och fina presenter!
Han fick bla NLT ett helt år och två månader, en "skyddsoverall" som han kan ha när han fixar ute på gården,
tre (!!) tårtor och rulltårtan, lotter, jordgubbsvin, presentkort på Colorama, och sist men inte minst, det traditionella. Två geisha och en Haiwadricka av Fia:)
..Om jag glömde nåt nu så är det inte med mening!!

Han avslutade nyss med att säga;
-Det är inte alla dagar man fyller 25..
jaja..

Nu är det dax för mig att ge min present!




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja just! Hälsa Grattis från oss i efterskott! 25?! Haha. Bra gjort av K!



Vad får han av sin blivande fru? :D

2010-08-17 @ 12:04:23
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: jenny, tor och loke

hej hopp!

om du blir lika nöjd med ditt tupperware inköp som jag är så får du gärna komma på mitt party i oktober. man kan ju gå på party utan att köpa också.

ha det gott // Jenny, Tor och Loke

2010-08-17 @ 15:17:51
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0