Bohème




Här är tapeten!
Antingen så gillar man nog den eller absolut inte.. Lite "Leila bakar-feeling" över den..
Jag hade som sagt tänkt den, och sen vitmålad råspont som en "fondvägg" vid huvudgaveln av sängen. Vita lister och så ska vi måla om taket. Taket är vitt nu, men har gulnat litegrann då det är målat EN gång och det var 1973 då huset byggdes.
Linnea ska sy vita hissgardiner och jag ska göra en sänggavel. Ni vet, en playwoodskiva inklädd i tyg? Även det i vitt.
Ideér har jag alltså, men jag ska genomföra det oxå^^

Glömde säga att det är Boråstapeter som släppt en ny kollektion, Bohème:)


Kommentarer
Postat av: :)

håller med, antingen gillar man den eller inte. vet inte vart jag står? det beror lite på vad resten i huset går i för stil tycker jag, har du chabby-cheek (stavning?) så går det ju, annars vet jag ej :)

men såklart, trivs du med den ska du ju självklart ha den :) tänker som med gardiner och så, vad som helst i färg passar ju ej, kan tänka mig lika med möbler i rummet.

2010-08-04 @ 10:01:46
Postat av: Sara

Söt tapet. :D Men inte min smak. Vill ha lite murriga färger ja. Fast ja gillar blommor. Du tänk på när du gör sänggavel att du tar nå skumgummi emellan så de blir mjukt och runda kanter.

2010-08-04 @ 17:27:19
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0