Båbbää, stola båbbäää!

Barnen sover och jag kikar på Lyxfällan som går i repris. Alltså jag smäälter! Vilken gullig kille:p

Vi har varit iväg på en liten tripp till skogen, så nu ska jag koka saft av dagens skörd.
Blåbärssaft is the shit! Ut i skogen med er!! Det är gratis. Gott. Och öppet dygnet runt. Haha jag är religös på riktigt..

Helt proppat av stora blåbär!

Linnea hade gräddat pannkakor och plättar, som vi hade med oss som kvällsmat. MYS!



Thea ramlar av stolar JÄMT! Men hon är ju en "Persson" så de är väl inte så konstigt:)





Snyggve...







Ne. Jag måste hämta stora pappersrullen i köket. Jag gråter floder. Jag blir helt nervig av att se på förlossningar på tv. Det är ju "Livet på BB" på femman nu..
Jag längtar verkligen efter att få föda barn igen! Finns inget häftigare. Ingenting.

Tackohej!


Kommentarer
Postat av: eva27

Gud va idylliskt, längtar tillbaka till min aktiva småbarns- och skogsaktivitetstid!

2010-08-12 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0