Thank god its friday!

Nu är den röda syskonvagnen ett minne blott! Vi fick den nyss såld och hämtad.
För de priset vi vill ha också, så jag är nöjd:)
Mitt vagngarage består nu av 3 stycken vagnar. Twin Nitron, enkel Nitron och den lila Scootern. Bra bra.. Men efter semestern släpper Emmaljunga 2011 års färger och jag kan ju inte låta bli att fundera på vad det kommer för fina nyheter då ju!! Jag kanske vill byta ut scotern då.. humhum..



Detta var min fina kärleksförklaring till K igår..
Hjärtformad falukorv i matdosan (eller containern som hans kollegor brukar kalla den;) Haha..


Imorse åkte vi till Lillkyrkan för att vara med på utegrupp. Behöver jag säga att vi var ensamma? 
Men jag ger inte upp! Vi kommer åka dit nästa fredag igen! Sådeså.









Nytt märke hos Yngves skor i gallerian, Keds. 399:-
Fanns vita, svarta, röda och blåa att välja mellan.


Och det viktigaste till sist! Våran fina Majken älskar att stå och hålla i sig!
Hon står gaaanska länge innan hon faller på rumpan:)
Mamma är så stolt! 




Nu ska vi ut på en promenad och gå förbi systemet. Kristoffer önskade sig nåt starkare än Fanta Exotic tills ikväll..
Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: (:

hon är väl för go´ majken lilla! ja, thea med för den delen. :)

2010-04-30 @ 16:15:18
Postat av: knajn

vilken gullig bild när ni gungar!

2010-04-30 @ 17:00:38
Postat av: Anonym

Ni var ju inte alls ensamma. Det var ju ett till barn i gungan med thea. Eller var det låtsaskompisen molgan :)

2010-04-30 @ 17:06:09
Postat av: Elin

Söta Flickan på bilden var ute med sin pappa i lekparken vi gick till. Hon och hennes pappa var nyinflyttade till Ludvika och pratade engelska! "fröken" Marianne frågade om dom ville hänga på oss upp i skogen och kika, och de ville dom gärna! Hon berättade om deras verksamhet osv. Så till en början var de ju bara vi som var med!;) Hon hette Katie och inte molgan;p

2010-05-01 @ 02:14:22
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0