lekparken

Kristoffer jobbar em denna vecka. Det måste vara det absolut dåligaste skiftet någonsin. Jag måste ju laga kvällsmat, ducha och lägga helt själv ju! Sen lagomt tills jag har somnat däckat i soffan framför tvn, kommer han hem. Då blir man pigg igen och vill umgås. Äta kvällsmacka, sen är de kört. Vi kommer aldrig i säng:) 

Nää men iaf. Idag lunchade vi på stan. Det fick bli sallad från Bk´s för då kunde vi sitta utomhus å Majken fick sova vidare i vagnen. Thea satt å plockade ur det gottigaste ur våra sallader:D Det är ju ingen direkt barnmat.. Varför har dom tex inte pannkaka? Eller har dom det?? Det måste jag framföra nästa gång!

Efter lunchen cyklade K iväg till jobbet. Vi gick vidare till lekparken. Men dra på trissor! Idag var det barn där!! Mammorna och sina ungar har äntligen vågat sig ut:D
Thea klättrade runt och lekte med en massa barn:) Tyvärr även med den drygaste ungen i världen som alltid är där.
HUR kan ett barn vara så taskig mot alla (och då menar jag ALLA) andra barn? Får man skriva såhär förresten? Näe.. Kanske inte, men jag blir allvarligt rädd för henne. Är vissa barn knasiga av sig själva, eller beror det bara på uppfostran av föräldrarna?? 
Efter ett tag gick vi iväg och köpte kaffe och glass. Thea drämde ner glassen i backen och tog över min latte ist!  S kom och vi satt och tjålade lite! Trevligt!

Vilket tråkigt inlägg det blev..godnatt

Miss you Linnea! Har ni det bra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi jag saknar er också:)



Äntligen fick jag igång på internet på jonnys dator. Min semester är räddad!!!



Vad gör ni för något då? Du måste blogga varje dag nu för jag kikar hela tiden. Krama thea och majkis från mig

2010-04-27 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0