Upp på hammarbacken...

Nu sitter vi uppe på Hammarbacken hos farmor o farfar. Vi har ätit massa god mat, Eva är här! ("Fami") enligt Thea, men hon har inte riktigt kläm på de där vem som är farmor egentligen tror jag:)

Guud va trött jag har varit i några dagar nu. Måste vara för att Kristoffer jobbar em eller nåt. När man är i farten märker man inte hur trött man är.. Det kommer liksom när man sätter sig ned hemma hos andra. Som nu.. Hemma virvlar jag bara runt och städar.

Den 23:e maj, är jag bjuden på Meandiparty! Kulkul! Får jag inte glömma!
Den 11:e maj följer vi med "kyrkis" till Storslätten och kikar på lammen, lika som förra året. Myys!
Den 19:e får vi inte glömma BVC med Majken.. Många viktiga datum nu i maj. Sen rullar de bara på hela sommaren.

Imorgon blir vi ett trevligt litet gäng som ska äta gott, umgås och kanske besöka någon brasa. Trävlig! Synd bara att man inte kan trolla bort barnen;p Kanske för en halvtimme kanske... 

Appropå ingenting. Vi ska eventuellt besöka Astrid Lindgrens Värld nu i augusti, när vi ändå är nere i Småland. Någon som har varit där och har något tips?? Boenden mm??

Slänger in en bild på min fina kärleksförklaring till min Kristoffer sen..♥ Jag är väl för gullig..haha.

Nu ska jag klicka mig vidare till Gina Tricots nätshop! Mycke fint där nu;) Skulle passa fint till mina nya Keds..haha. Jag har koll på de här med olika märken nu serru..nä.

Imorgon kommer du väl hem Nenna?? Nu börjar de bli tråkigt på riktigt. Vi har ingen att svulla med!!;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kretas värsta hemlängtan! Och nu, på råga på allt, så måste vi sitta och vänta tills klockan 9 då bussen kommer.. 4 jäkla timmar.. AJa. Ni får fira lite valborg åt mig med! Baiz

2010-04-30 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0