trött i benen

Äntligen på hemmaplan igen efter nästan en heldag i Borlänge.. På vägen hem skrattade vi lite över att vi ALDRIG hinner in på Biltema efter Kupolen, dom har jämt hunnit stänga.. Varken jag eller K har varit in där sen dom öppnade. jaja..
Måste plikttroget visa upp våra fynd:)

En... Vad heter det?! Äsch.. Tjejerna (och Kristoffer) ska kunna se film i bilen iaf. Två displayer. Smart.
Och ruskigt bra skärpa. Det trodde jag inte om så små skärmar =O
Prisuppgiften får Kristoffer hålla för sig själv..jag vill inte veta.



"Ampipim" Alfons DVDbox till Thea! 4 filmer för 248:- OnOff.
Stod och höll i exakt samma box på Barnens Hus, fast där kostade den 499!


Min ajfåån fick sig ny rosa klädsel;) 199:- OnOff.


Till Thea! Finaste klänningen med matchande tights från P.oP.
Klänning 295:- Tights 125:-



Majken fick också ett somrigt set fast i blå/lila toner:) Måste köpa till matchande solhattar ju!


Lila tunika/linne till Majken, från H&M i strl 80. 29,50:-, sjukt billigt!
3-pack lila strumpor 20:- på rea! Också H&M.


Som sagt.. Vi var ju in på nyöppnade Lager 70, men de var då ingen höjdare enligt mej:/
Bara massa dyra Didriksons jackor/regnställ mm.. Lite ok NameIt-kläder till barn, nåt enstaka barbapappa plagg till bebisar.. Knappt nå billigare än vanligt!
Strumpor hade dom däremot billigt! Köpte 2 st 3-pack strumpor för 70:-. Och en deodorant.

Nu ska jag äta ett päron och sova! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emma

Supersnygga kläder från pop!

2010-04-24 @ 11:55:32
Postat av: Linnea

Åh min semester är räddad. Din blogg funkar i min mobil!:d gud vad ni har handlat:p bara massa teknikprylar också. Nu ska jag ut och gå innan det blir frukostBUFFÉ! Krambaiz

2010-04-25 @ 06:43:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0