Tisdag, men jag har ons=s Idag har vi tagi...

Tisdag, men jag har ons=s Idag har vi tagit det lugnt och uträttat några ärenden på stan.. Lämnat tillbaka böcker på bibblan, FK, Posten och en lunch med Linnea och Eva! Vi har haft riktigt vårväder idag, så när solen fortfarande sken vid 16-tiden när Kristoffer stack iväg på kurs ville jag inte sitta inne med Thea och Majken! Vi tog en snabb fruktstund och kikade ut på gatan titt som tätt, om de var några kompisar till Thea ute och lekte men icke:( Vi gick upp och klädde på oss när de helt plötsligt ringde på dörren!! Det var gulliga granntjejen Hanna som undrade om Thea var hemma och ville följa med ut och leka;) Då blev jag glad i lilla mammahjärtat!! Att dom tänker på våran lilla Thea som bara är 2 år! Hanna är 5 om jag inte minns helt fel =s.. På fredag ska jag på sexparty, KUL! Det får jag inte glömma! Nu vakna Majken till liv!! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha vad gulligt med grannen:P

2010-04-10 @ 20:33:41
Postat av: L

Nu är dte väl ändå dags att uppdatera ;)

2010-04-14 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0