Lördag 12:01

Idag har jag fått tillbaka rösten, men de retas rejält i halsen, så de är väl bara att invänta hosta ikväll:( Suck!
Febern gick iaf ner igår kväll med hjälp av dunder-alvedon 1g! Tyvärr har Majken blivit snorig nu och nyser heela tiden:(

YEEEY!

Linnea kom och hämtade upp Thea imorse! Dom skulle upp på stan, den traditionella lördagssvängen.
Jag skickade med Thea en liten lapp, där jag hade skrivit vad hon skulle handla och 350:-;)

PAX skor lila/silver storlek 24. 349:-

Får se vad hon kommer hem med??:)

Nu ska jag lägga Majken i vagnen så hon får sova lite, sen kanske jag hinner lägga i slingor i mitt hår.
Jag satsar ju på att få Leona Lewis frissa.
Wish me LUCK!! haha..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0