Hemma igen


Thea var jätteduktig hos tandläkaren! Det var en härlig polsk tandläkare.. Pratade exakt som Ludmilla..haha.
Tanden är iaf död(?!) Fick kalla kårar när hon sa det efter att ha tittat på den en stund..Huuh! Vi skulla hålla koll på om det börjar vara/bli inflammerat i tandköttet, då måste dom ta bort den:(  Vi har iaf anmält skadan till försäkringsbolaget, ifall om att..

Thea har börjat hejja på alla tanter och gubbar som vi möter överallt. BARA tanter och gubbar.
För någon dag sen stod vi på Linneas balkong när hon får syn på en gubbe nedanför. Hon börjar vråla. BUBBEEEEEEEEN! BUBBEEEEEN! ("gubben" trevligt tilltal hon har då;) Han kollar upp och säger hej. Thea också. Sen var hon nöjd. Inge mer med de..haha. Lika nu på lasarettet. Hejar på alla gamlingar.
Det har hon då INTE ärvt av mig.. Jag och Linnea var så blyga och rädda när vi var små att vi gick och slet mamma i brallorna jämt! På affärerna blev vi hysteriska om vi tappade mamma ur sikte bakom hyllorna..hahaha. Stackars mammsen!:)

Nu ska vi snart bestämma om vi ska ta Borlänge idag eller inte.. Varken jag eller Kristoffer känner oss speciellt utvilade av en massa olika anledningar=s

Först byta bajsblöja!!I lööööv bajs! I alla former. Jo det är säkart. Det vet alla som känner mig. Folk verkar ha väldiga problem med att man bloggar om de..höhö..

Baiz!


Kommentarer
Postat av: knajn

Hahahaha "Bubben".. så gulligt. hon kanske tycker att gamla människor verkar snälla!

2010-04-23 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0