bloggintorking

Nu sitter vi uppe hos Linneá och Jonny så då måste jag ju passa på att blogga från hennes dator:-) Vi har inget internet för tillfället och kommer troligtvis inte få det inkopplat förrens maj.. Kul jul. NEJ. Telia i ett nötskal. Tack o lov för internet i mobilen, så liite mobilbloggning kommer det bli iaf. Nu har jag ju fått in snitzen på såntdär tekninskt krafs.

Majken blev 6 mån i lördags! Ett "helt" halvt år liksom.. Och nu ÄNTLIGEN har hennes hår börjat växa:) Igår när vi var ute i lekparken nere vid oss fick jag för mig att Majken nog ville gunga, Meeeen, jag får nog lugna mig och inse att man inte kan gunga själv när man är ett halvår gammal;) Om det inte är speciella barngungor vill säga.
Thea är rejält 2-års-trotsig heeela tiden. Fast inte när vi har besök hemma, så kom och hälsa på oss och SKONA oss!!!;) Igår när vi var ute plockade hon fram sin lilla trehjuling och tog full fart på stengången mot mig, Linnea och fia, som blev livrädda och kastade oss ur vägen, det resulterade i en vurpa med en rejäl fläskläpp och blodigt tandkött:( Stackars lilla skrutt..(fast hon är väldigt söt med fläskläpp;)

Nu ska jag ta mig en traditionell kik i deras kylskåp. Precis som Linnea gör hemma hos oss jämt!

Sen måste jag bara få ur mig att vissa människor är bra konstiga. Synd om dom. Som inte faller inom min "normala-mallen-folk". HÖHÖHÖ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0