Är de någon dääääär??

Nu drar jag igång bloggen igen! =D

Mina räddare i nöden (Och då syftar jag inte på Petters nya kondomsatsning) Utan Micke och Matilda, som snällt lånade ut sitt mobila bredband till oss, då Telia dröjer. Perfa nu då jag åkt på nån otäck förkylning..Blää. Mitt huvud håller på att sprängas, men direkt jag satte mig bekvämt i soffan och började surfa runt glömde jag bort att jag är sjuk..haha..

Thea kom nyss hem från Hemmakväll med pappsen och vrålar: MAMMMMMMA MAMMMMMMMMMA MAAAAMMMMMMA! TITTA DOOOODIIIIIIIS!!! Fredagsmysstämningen är på topp från hennes sida iaf!
Majken har varit världens snällaste idag när jag har varit "fuuk" (som Thea säger;) Men jag tror de är de att hon känner lugnet här hemma. Inget spring klädaffärer med andra ord. hehe..

Har jag ens några läsare kvar förresten..?? haha.. Äsch då. Jag ställer upp för laget endå och delar med mig av min delicious tillvaro.

Ikväll står sibylla på menyn! Längesen nu=o
NÅN MER SOM HAR FREDAGSMYS IKVÄLL??


Tjingling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0