23 dagar till BF

Thea och Kristoffer springer runt runt runt i huset å jagar varandra och man kan riktigt se hur dammet yr från både golv och möbler, fastän jag har städat konstant i flera veckor!!

Vi bjöd hem farmor, farfar och Linnea på köttgryta igår kväll. Farmor tog med sig en full rödvinslåda på 3 liter. Hon blev sååå sugen på rödvin när hon hörde att det skulle bli köttgryta. Och vinet smakade mycket bättre hos oss än hemma hos henne sa hon... haha.
Linnea tog med sig en blåbärspaj hon hade gjort. Men vaniljsåsen glömde hon hemma på köksbänken. Smarta gänget. Det var gott iaf!

Jag funderar vidare på om jag ska ta och köpa en ny plattång. En såndär riktig GHD.. Jag börjar tröttna på min bajsiga från OBH Nordica. Det är skillnad på kvaluttan liksom!


Kommentarer
Postat av: fia f

den där har jag och den är bäst, go for it Elin! :)

2009-09-10 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0