hejåhå

Det blev en hel del shopping igår, men varken skorna eller mössa till Thea.
Å William är ju så duktig och sitter snällt i vagnen, men inte Thea nej! Men vi har liksom inte vant henne med det.. Slarvföräldrar som vi är! Närå, men vi är ju nästan alltid med, både jag och Kristoffer, så det är alltid en av oss som orkar springa efter, busa och bära henne.. Annars var det jättetrevligt med sällskapet! Tack så mycket!

Det blev den här jackan från POP till mig istället=)
Någon där uppe måste ha tyckt att jag ha varit jättesnäll och värd den, då jag hittade en rabattcheck på 15% i plånkan och det blir ju ganska mycket, då den var så pass dyr.
 Den heter ju "Parkas- mamma" och inte bara "gravidjacka"  Den kan man väl ha fastän man inte är gravid längre??!?  Blablablabla...Jobbigt läge! Den var superskön iaf.


 (Bild från Polarn O. Pyret)

Imorse vaknade jag 05.45 och var vrålhungrig. (Eller så visste jag att min nya craving, Extra Prima Äppelkräm från Ekströms stod och väntade på mig;) Jag fick med mig Kristoffer ner på soffan och åt frukost medan han sov.. Myys! Supertidiga morgnar är underskattade!! (om man får somna om igen till 8-9 tiden:)

Nu ska vi iväg till Öppna förskolan och stora lekparken! Såå härligt höstväder ute! Sen vid lunch ska jag iväg en snabbis till MVC. Hoppas allt ser bra ut.. Jag har mina små aningar, men jag vet inte riktigt.. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg jacka! :)

2009-09-08 @ 08:03:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0