Bajsdag

De här är en sån dag då precis ALLT börjar fel! Thea kissade på golvet å när vi skulle torka upp så använde jag typ en hel toapappersrulle som Kristoffer kastade ner i toan. Uppepå mitt kisspapper. Det blev tvärstopp, så nu har vi hållt på med de där snusket i en timme ungefär. Alla fick duscha och börja om från början. Suck!!!

Nu ska vi skynda klä på oss och iväg till Villgott. Jo, jag törs trots svininfluensan, fastän jag ingår i ungefär alla riskgrupper!

Pennor är ju kul har Thea kommit på!!! Fantastiskt att hon har lyckats rita så exakt över ansiktena också! Haha..

Men jag får skylla mig själv som vägrar inse att pennorna måste gömmas här hemma! Nu ska det bli ändring här!
Nää om man skulle våga sig iväg upp på bibblan en sväng och lämna tillbaka böckerna som Thea har ritat så fint
i då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0