ändrade planer

30 dagar till Bf idag! Fatta vilken nedräkning jag har från och med nu!!=)

Vi var upp på stan idag och bytte det fodrade regnstället vi köpte till Thea igår! Storlek 80 som vi hade köpt (när hon sov) var för litet över rumpan på nåt konstigt sätt, så vi testade ett i storlek 90 istället å då fanns det ju bara grön prickigt kvar.. Så ett sånt fick det bli, men hon var jättefin i det oxå=) Lite lättare att ärvas också, om det nu mot förmodan skulle vara en pojke i magen...
 

Sen sprang jag på vääärldens fynd på Intersport!
En 8848 Gore Tex overall i storlek 90.. Lite gömd sådär på rea-stången.. 
Nedsatt från 2000:- till 1000:- Inte illa pinkat! Nu jäklar är vi laddade inför höst och vinter!
     
Nu är det färdigtshoppat till skruttan ett bra tag framöver... Eller.. efter en matchande mössa.. Och ett underställ.. Och ett par större gummistövlar.. det tar aldrig slut!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad gulligt! Jag tyckte den gröna var sötare. Den var lite roligare

2009-09-03 @ 18:50:01
Postat av: P

Tungt att veta att overallen var med på halva-rea-priset under surströmmingstorsdagen förra veckan, allts då enbart 500 :-

2009-09-03 @ 23:00:17
Postat av: Anonym

kan ni vänta lite med bebben så jag hinner göra klart min filt!

2009-09-04 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0