Tack ABB!

Idag har Thea namnsdag! 
Och dagen till ära har hon lärt sig säga sitt namn! Hon springer runt och ropar på sig själv.
-TEEEEEEEEEIIA!
På eftermiddagen följde hon med Fia och Mormor till stallet. Sen avslutade dom ridningen med lite korv å mos från toffes. Gammelfarmor och farfar kom förbi med en jätteläbbig prinsessbakelse. En sån där lipande groda. Den ville hon absolut inte ha. Hon var alldeles gråtfärdig och underläppen blev bara längre och längre tills hon förstod att det var tårta..haha.. Typiskt gammelfarmor att retas så! Får ju inte glömma att hon fick en jättefin handväska, en prinsesskrok och en liten reflex också!

Jag skulle vara väldigt glad om pyret ville titta ut om en dag eller två. Det gör nämligen väldigt ont i alla kroppsdelar just nu:/ Att gå på en kort promenad kan jag ju fetglömma.. Så from nu tar jag bilen och ställer den vid Statoil när vi ska ta en promenix upp på stan.. DET är pinsamt.

Ja..Och så ett stort tack ABB, för att min kära får så bra lön! Eller ska jag tacka min man??! Äh.. jag är tacksam hursomhelst.

Mina fina♥ Som lyckas göra lika min:)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0