Svenska Hollywoodfruar

Det är jag som är Elin vAnka.. haha.. jättekuuul..:) Nån slags nerv sitter i kläm i min ljumske/höft så jag har vankat fram värre än någonsin idag.. Det gör helt sjukt ont! Hoppas hoppas att det blir bättre imorgon bara.

På MVC såg allt toppen ut! Nu börjar jag faktiskt tro på riktigt att jag slipper bli inlagd innan och äta medicin som när Thea låg i magen.. Men hur funkar det då liksom;) Hur vet man när man måste åka in till förlossningen då? och tänk om det går supersnabbt?!? Det är ju så spännande!

Vecka 37+2
Bltr 130/80
Sf-mått 36 cm
Fosterljud 155 slag/min
Järnvärde 128

Annars har vi varit på Öppen grupp i Lillkyrkan idag! Jättefina lokaler, men jag gillar nog församlingsgården bättre ändå:) Sen på eftermiddagen hann vi med en fika med Hanna och William och en sväng på stan för att köpa present till pappa som fyllde 49 år. Så nu på kvällen har vi varit iväg på lite kalas. Skönt att slippa laga kvällsmat när man knappt orkar stå upp!

Nee.. nu ska jag kolla till vart mina beställda kläder befinner sig nånstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0