Stålmormor

Linnea, Sofia och mamma har varit och hälsat på mormor på sjukhuset i Uppsala idag! Hon har gjort en operation i hjärnan(?!) så hennes Parkinson förhoppningsvis blir bättre! Lite rörigt att förstå sig på sånt där. Men jag hoppas verkligen att det ger resultat! Det skulle ju vara fantastiskt!
Jag och Thea stannade hemma för hon gillar ju inte att åka bil så långt och jag kan inte sitta upprätt i en bil längre än 5 min ungefär. Bebisen trycker och sparkar både upp och ned i magen.. Annars hade vi gärna följt med!

Vi har haft storfika på Engel idag! Hela truppen var samlad!
Vi stod utanför och hängde på låset en halvtimme innan dom öppnade (lite missförstånd om öppettiderna där..hrm) Inte så mycket att vänta på heller. Jag tycker det mesta smakar torrt och djävligt, men det är mysigt att just fika ändå..
Jag och Karin var ändå inte riktigt nöjda och avslutade 2 timmarsfikat hos en kär gammal vän! Mackendonken. haha.. Pinsamt!

                   

    

Annars går vi in i vecka 38 idag! 37+0.. Hurryhurry tiden nu!! 
Igår släppte en liiiten bit av slemproppen så jag blev så ivrig:) Och nyss hittade jag en till rejäl slemklump i trosan! (mysigt..) Men det är bra tecken! Eller inte..haha..jag vet inte.. för den återbildas väl för att skydda mot infektioner om jag inte har fattat helt fel??! 
Jag har iaf fått ett par rejäla förvärkar nu ikväll. Såpass att jag blev påmind om hur ont det gjorde när Thea föddes. Haha..usch-- vad har jag gett mig in på ännu en gång?!
Hursomhelt räknas bebis som färdigbakad vid 37 fulla veckor så nu får du mer än gärna komma ut till oss!

Godnatt då!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Synd att jag missade fikan.. =/

2009-09-13 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0