spännande värre

Jag kan informera den som är intresserad att jag har varit väldigt lös i magen de senaste dagarna. Stor skillnad från att inte kunnat bajsa på 9 månader:/ Det tar jag som ett liiiitet yttepytte tecken på att kroppen börjar förbereda sig!
Och imorgon förmiddag ska jag till MVC igen. Om bltr är högre än i fredags är det en sväng till Falun som gäller!

Nu ska jag göra ett ryck och smyga upp på övervåningen och pussa på Thea innan jag somnar! Å skruttan var så trött ikväll efter en hel eftermiddag utomhus, att hon somnade på skötbädden när vi bytte blöja. Det har då aldrig hänt förut:) Jag älskar min lilla familj!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att det är sdå nära nu! Blir ju fruktansvärt avundsjuk, men om inte allt för länge så är det väl min tid också, var sak har ju sin tid! Lycka till, hoppas allt går bra för er!

Postat av: sofia

KOM HIT!

Jag har ben&jerry glass

2009-09-28 @ 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0